Saturday 26 August 2017

Instaforex Contest Lucky


Indirekta bevis :) Dumma mäklare för en dum anwser Vilket bevis. Vilken bedrägeri. Jag åtar mig att betala 10k till din bluffmäklare om du upptäckt någon bedrägeri. Jag gjorde bara 2 affärer (Short Gold) Konto 8265050 Jag har allt mitt uttalande Du berättar något När du handlar är det att tjäna pengar Det finns inget bedrägeri i min handel. Det finns bara två affärer gjorda. Sluta ta mig för en idiot. Du vill inte ge mig mina pengar eftersom du inte vinner något med en klient som jag. Om vi ​​följer din logik har du redan förlorat 100 med mig (1 vinst) Jag vann 200 genom att delta i en tävling. Med mitt pris vann jag 100. Jag återkallar det. Du var en ärlig mäklare. Sedan vann jag 161. Var ärlig, sluta ta mig för en dåre och ge mig mina pengar. Jag handlade inte valuta, FFMS kommer att ta mitt klagomål. Det är inte för pengar, men för principen. Jag kommer att skriva till finansdepartementet i Ryska federationen och FSB för att förhindra dina svindlare. När finansministeriet och FSB kommer att veta att du accepterar bitcoins kommer saker att förändras. InstaForex är i Ryska federationen Att ha bitcoins på ryska är förbjudet. Försök inte spela med ord. Har bitcoins på ryskt territorium, det är förbjudet Din mäklare är en bluff. Så håll dig rätt, ge mig mina pengar. Och lycka till i ditt liv. Tack. Och ledsen för mina mail. Ps. Jag handlar sedan 3 år. Jag försöker mycket mäklare. FxPro, IronFx, XM, eToro, LiteForex, FxOpen och You. Jag möter aldrig ett problem. Det är första gången Var ärlig. Endast en gång BestForexBonus Team Kära Youri, tack för ditt aktiva deltagande i kommentarer På det här steget var i den mycket spridda situationen, där din tidigare diskussion med IFX Yvonne har slutat, och att en liknande diskussion om igen skulle kunna hjälpa någon sida att hitta En ny lösning. Tack för din understating amp hoppas att se mer av dina kommentarer för andra mäklare också Kära Traders och Dears moderatorer. De människor som säger InstaForex är en bra forex fungerar för instaforex. Instaforex är en stor bluff. Läs min historia på det här forumet och du kommer att se Du kan göra en sökning på google om instaforex-skanning och du kommer att hitta en hel del människor som bluffas av InstaForex InstaForex kan blockera ditt konto utan någon anledning Det kommer att säga samma svar. Direkt eller indirekt bevis När jag frågade IFX Yvonne, berättade han mig att InstaForex inte kan ge någon anledning Läs detta forum innan du investerar på InstaForex InstaForex är inte reglerat. InstaForex är en rysk mäklare. InstaForex använder bitcoin. Bitcoinet är olagligt i Ryssland Det är tillräckligt om Instaforex opacitet. Inst det -. Lucky Trader,,. Forex Lucky Trader,. Forex. - Forex InstaForex: tournamentinstaforex. , 17 2017. , 20 2017 31 2017. 1. : Raquo - InstaForex -,: -. 500 000.,,,,, -. ,,,, -,,. . , - -. ,, -. . ,,,. . . - Lamborghini Lamborghini Huracan 26 2016 20 2019. - -,. ,. XX XXI -. , -. BMW X6, BMW. 28 2015 29 2017. - 55 000 -. , IPad, iPhone, Blackberry Samsung Galaxy Tab. 500 USD 12. ,. -. InstaForex. 1500 USD. - 75 000 USD. raquo

No comments:

Post a Comment