Thursday 31 August 2017

Nial Fylligare Pris Action Forex Trading Rätters Nedladdning


Nial Fuller 8211 Pris Åtgärd Forex Course Produktbeskrivning Nial Fuller 8211 Price Action Forex Course Jag vill ge dig en liten insikt i min kärn handelsfilosofi, varför jag handlar hur jag gör, vad jag lär mig och hur jag kan hjälpa dig att bli en bättre näringsidkare. Jag hoppas att du njöt av att ta den här fria kursen så mycket som jag tyckte om att göra det, och du borde nu ha en solid grund på grunden för vad valutamarknaden är och hur den handlas. Att veta grunderna i Forex är bra, och varje näringsidkare behöver känna till dem, men om du ser på att göra konsekventa pengar på marknaderna, måste du lära dig riktiga handelsstrategier som ger dig en hög sannolikhetskonkurrens. Här är lite mer information om mig och mina strategier för handel med handlingsstrategier: Om Nial Fuller: Jag har handlat marknaderna i över 10 år nu, och jag har lärt mig varje lektion du kan tänka dig under vägen. Kanske den största lektionen jag lärde mig är att det enkla är bättre, och det här är den viktigaste punkten jag försöker förmedla till mina elever och det är därför jag inte använder massor av indikatorer eller röriga handelssystem. Mitt primära uppdrag efter att ha blivit en framgångsrik näringsidkare har varit att hjälpa andra handlare att se ljuset av en enkel prishandel. Jag är väldigt passionerad om handel med Forex, och jag vet att många andra är också, men tyvärr finns det så mycket vilseledande information om det, att det kan vara väldigt svårt att komma igång på rätt väg. Mitt mål som handelsmäklare är att lägga en enkel väg för alla näringsidkare att följa. Den banan är belagd med de prisåtgärdsstrategier som jag har funnit vara mycket effektiva genom åren. Var noga med att kolla in del 6 i kursanalysen för prisuppföljning för en uppdatering av vad handlingshandel handlar om. Hur handlar jag med prisåtgärder Min kärn handelsfilosofi Min personliga handelsstil är helt inriktad på att läsa prisrörelsen på marknaden i sin naturliga form, eller med andra ord: Price Action Trading Analysis8217. Jag använder inga indikatorer eller förvirrande system jag handlar helt enkelt från ett nätt prisdiagram. Jag har ett arsenal av kraftfulla prismönster som jag letar efter inom strukturen på marknaden. Till exempel, om en marknad är i en uptrend, letar jag efter pris för att återgå till en supportnivå inom uppåtriktningen, det här är vad jag anser som ett värdeområde, och jag ska sedan tålmodigt titta på en av mina prisaktionssignaler till Bekräfta en handel post. Medan majoriteten av mina affärer följer marknadsutvecklingen, kommer jag ibland att ta en motströms handelsuppsättning eller en omfattande marknadshandel. Oavsett vilken riktning jag handlar är det uppenbara prismönstret som ligger på nyckelnivåer på marknaden det viktigaste jag letar efter. När jag ser att en av mina handelsuppsättningar har bildats på en nyckelnivå på marknaden anser jag att det här är en grön ljusbekräftelsessignal för att jag ska kunna komma in i en handel. Med tanke på att det bara finns några bra signaler varje vecka, spenderar jag mycket tid bara väntar tålmodigt på en handelsmöjlighet. Jag skrev en mycket populär artikel förra året på begreppet att vara en patienthandlare som väntar på att hysa handelsmöjligheter. Du kan läsa den här artikeln här: Trading Like A Sniper. Sammanfattningsvis är min handelsstrategi i stor utsträckning byggd på att hitta flera bevis som arbetar tillsammans för att bekräfta en inträde på marknaden. Professionella handlare kallar denna handel med sammanflöde. När det gäller mina handelshanteringsstrategier innebär handel med sammanflödet att man letar efter flera faktorer på diagrammet som stöder fallet för att komma in på en prisaktionssignal som har bildats. Sammantaget kan min handelsstrategi verka ganska enkel, och det är uppriktigt, men som sagt tidigare är det enklare att marknadsföra Forex. Jag är ärlig mot er, måste olönsamma eller nybörjare handlas till alltför komplicerade handelsmetoder och det är vanligtvis vad som leder till deras eventuella misslyckande. Som en näringsidkare som har varit runt kvarteret några gånger vet jag vad som har fungerat för mig på marknaderna, och jag anser att det är mitt jobb att förmedla denna information till andra handlare. Således är min huvudprioritet som handelsmentor att lära mina studenter hur man handlar med en enkel valutahandelstrategi. Heres en av mina senaste videor som förklarar hur jag använder en av mina favoritprishandlingar signalerar strategin för stångstången, att handla i linje med trenden: Mina favoritmarknader och tidsramar Om det finns en lektion som du borde acceptera just nu, det kommer att spara dig mycket tid och pengar, det som handlar de dagliga diagrammen är det enklaste du kan göra för att nå dina mål som näringsidkare. Nu, för att vara lite mer specificif du startar din handel karriär handel små tidsramar som 5 minuters och 15 minuters diagram, kommer du att uppleva mycket frustration, förlorade tid och förlorade pengar. Du ser att dessa små tidsramar innehåller fler variabler för att du ska analysera (och överanalysera), det betyder mer buller eller slumpmässig prisrörelse som inte är riktigt verkningsfull eller meningsfull. När du går upp i tidsramen får du ett naturligt filter som fungerar för att jämna ut bullret och förvirringen av de små tidsramarna. Det dagliga diagrammet ger dig den bästa utsikten över marknaden och ger också det mest effektiva filtret mot bullret från de små tidsramarna. Jag handlar också 4 timmars tidsram ganska ofta och ibland 1 timmars diagram, men jag tittar aldrig på någon tidsram under 1 timme. Mina favoritmarknader att handla är EURUSD och AUDUSD, men varje dag kommer jag vanligtvis att skanna igenom alla de stora Forexparen som letar efter prishandlingsmöjligheter. Jag handlar även guld och silver och tittar ibland på råolja, Dow Jones-kassamarknaden, liksom några av mina lokala australiensiska aktieindex. Varför jag handlar som jag gör Som jag ofta säger, är jag väldigt enkel i hur jag tänker på och handlar marknaderna, mina år som har spenderats i markgraven har stärkt nödvändigheten att eliminera onödiga variabler från min handel. De flesta handlare överanalyserar marknaden och förvirrar sig som ett resultat, detta hamnar i dem emotionellt och förlorar pengar. Således har jag ingen önskan att sitta framför min datorskärm och stirrar på 5-minuterschemat som en utbredd zombiehandlare. Jag föredrar att handla de dagliga diagrammen och handla på en avslappnad och stressfri sätt om det är en handelskonfiguration som uppfyller mina fördefinierade kriterier, jag går in i handeln, om inte, går jag bort till nästa dag vanligtvis. Jag vill verkligen betona att det är mycket bättre att ta långsam och beräknad tillvägagångssätt för din handel än att försöka vara en daghandlare eller gå in i 20 affärer i veckan. Om det är en sak du tar bort från den här fria kursen borde det vara så här: du arent kommer att tjäna pengar snabbt genom att handla tidsramar under 1 timme och genom att skynda på dina affärer. Du kommer att tjäna pengar snabbare genom att vara en patienthandlare och ta en daglig diagramsutsikt. Forex trading framgång mäts i månader och år, inte i dagar eller veckor. Så, om du inte kommer ihåg något annat från min hemsida, kom ihåg att långsam och stadig vinner tävlingen. Vad du kommer att lära av mig som din handels mentor. Jag tycker om att jag är lite av en kontrarian, i min handel och förmodligen i mitt vardag i viss mån också. Ive fann ofta att om du gör vad alla andra får du vad alla andra får, och när det gäller handel, fungerar detta tillvägagångssätt helt enkelt inte. Faktum är att de flesta handlare kämpar för att tjäna pengar på marknaderna, de blir frustrerade, känslomässiga, förlorar pengar, förlorar tid och har vanligtvis ingen konkret handelsstrategi eller valutahandel. Så, om du vill vara som de flesta andra handlare som är besatta med indikatorer och magisk robothandel, kommer du förmodligen att förlora pengar ganska snabbt, som de flesta andra handlare. Jag har inget sockerrock, och mitt rykte har byggts på det faktum. Så, vad jag kommer att berätta för er är att om du väljer att lära av mig kommer du att lära dig ärliga, långsiktiga och hållbara prishandelsmetoder. Jag ska lära dig hur man läser den naturliga prisdynamiken i ett prisdiagram och hur man hittar höga sannolikhetsposter inom den. Du kommer att utveckla en diskretionär handelsavkänning som gör att du kan handla för dig själv för alltid. Det här är en färdighet som du kan bära med dig, inte bara för Forex men till någon marknad. Du behöver aldrig en signaltjänst eller 5000 kurs för att lära dig att handla, för jag kommer att lära dig den enda handelsstrategin du någonsin behöver. Jag tror starkt på det gamla ordspråket lär en man att fiska och du matar honom för livet. Jag bryr mig inte om vad någon annan berättar för dig. Stela mekaniska system kommer alltid att misslyckas under lång tid. Behöver du lära dig att läsa och känna till prisrörelsen på marknaden, och du måste lära dig att ebba och flyta med den. I grunden är marknaden dynamisk och ständigt förändras, så du behöver en handelsstrategi som ger dig möjlighet att handla i denna typ av miljö. En marknad kommer att förändras över tiden, och som prishandlare har du möjlighet att ändra och anpassa dig med det. Om Nial Fuller Nial Fuller är en professionell Trader amp Författare som anses vara auktoritet på Pris Action Trading. Han har en månadsläsare på 250 000 handlare och har lärt 15 000 studenter sedan 2008. Checkout Nials Professional Forex Trading Course. Nationella Fullers Pris Handling Forex Trading Course Juni Slutet av Financial Year Special Få 40 av livstid Medlemskap Nial Fullers Pris Åtgärd Forex Trading Course Lär dig Professionell Trading Strategies Amp Hög Sannolikhet Handel Signaler som fungerar. Få tillgång till livstid för medlemmar Endast Forexkurser, Videoförsäljning Artiklar, Daglig handel Inställningar Kommentar, Live Traders Forumförstärkare Email Support Heres Vilka Medlemmar Få Nial Fullers Pris Åtgärd Forex Trading Course Sedan 2008 har jag hjälpt över 15 000 studenter att lära sig att handla forex med mina höga sannolikhet pris åtgärder strategier. Min Professionella Forex Trading Course amp Daily Trade Setups Nyhetsbrevet lär dig alla mina Forex Trading Strategies som jag har använt i nästan 12 år för att handla marknaden. Det är samma handelsmetoder som professionella handlare som banker, försäkringsföretag och hedgefonder använder världen över i sin dagliga handelsverksamhet. Jag delar alla mina strategier, alla mina idéer och alla mina erfarenheter med dig, ingen information har hållits tillbaka. Kursen omfattar också olika aspekter av professionell handel, inklusive penninghantering, riskbelöningsförhållanden, handelspsykologförstärkt utvecklar en handelsplan. Alla kurser är online och tillgängliga 24 timmar om dagen 7 dagar i veckan. Gratis Email Support erbjuds medlemmar som behöver hjälp med någonting. Dagliga Trade Setups Idéer Nyhetsbrev Varje morgon lägger jag upp medlemmarna Daily Trade Setups Newsletter. Jag lägger upp prisuppsättningshandlingar, diagramanalys och kommentarer på minst 5 olika marknader, inklusive stora valutapar, råvaror och aktieindex. Du får min expertanalys om relevanta prisåtgärdsuppställningar, nyckeldiagramnivåer och trendbias. Många av mina studenter har mailat mig och berättade att de känner att medlemmarnas marknadskommentarer ensamma är värda priset på medlemskapet. Weekly Trade Setups Idéer Nyhetsbrev Varje söndag lägger jag upp medlemmarna Weekly Trade Setups Newsletter. Jag lägger upp prisuppsättningshandlingar, diagramanalyser och kommentarer på minst 7 olika marknader, inklusive de stora valutapar, råvaror och aktieindex. Du får min expertanalys om relevanta prisåtgärdsuppställningar, nyckeldiagramnivåer och trendbias. Live Trade Setups Idéer Diskussionsforum Diskussionsforumet för live trade setups är där Nial Fuller, Coaches och LTTTM-medlemmar kommer att skicka kommentarer om potentiella live trade setups. Vi diskuterar också prisåtgärdsstrategier, Forex trading kursteori och andra viktiga handelsemner. Diskussionsforumet för live trade setups innehåller en specifik tråd för varje valutapar, råvara eller index. Handelshögskolor, Videofilmer Artiklar Medlemmarnas område innehåller ett stort bibliotek med utbildningsvideor, artiklar och kurser. Du kan förvänta dig regelbundna tillägg till det här medlemmens utbildningsbibliotek samt periodiska uppdateringar av kursmaterial. Dedicated Email Support Line (Prata med Nial Fuller Direct) Jag erbjuder en e-post support linje för mina studenter att kontakta mig när de har frågor eller oro angående min trading kurs eller handelsstrategier. Jag svarar vanligtvis på alla medlemmars emailfrågor inom 12 timmar. Här är några av de ämnen som omfattas av mina kurser Här är en exempellektion från kursen. Vad andra handelsprofessorer säger Jag har handlat i nästan 20 år och undervisat handlare i 14 år och då lärde jag mig snabbt att för att kunna skapa konsekvent vinst på marknaden måste en näringsidkare följa en enkel handelsstrategi och plan. Nial Fuller är epitom av en näringsidkare som utnyttjar kraften i enkla handelsfilosofier och hans idéer och tillvägagångssätt för professionell handel är utan tvekan uppe med det bästa jag har sett. Om jag började min handels karriär igen skulle Nial vara den första personen jag skulle vända mig till för vägledning och att sätta mig på rätt väg. Jag stöder starkt allt som Nial har att erbjuda för någon aspirant näringsidkare som vill uppnå en konsekvent långsiktig framgång. Stuart McPhee 1 Bästsäljande Trading Författare Amp Professional Trader Vilka Medlemmar Säger Mr. Fuller, Jag har hittat medlemmarna Trade Setups Commentary avsnitt som ett ovärderligt undervisningsverktyg. Skärmens skott av de stora paren, i kombination med dina tydliga förklaringar, är endast värda medlemsavgiften. Jag ser fram emot att läsa dina medlemmars marknadskommentar varje dag. Håll upp det stora arbetet. Hej Nial, jag ville bara tacka och att ditt kursmaterial helt har förändrat min hela uppfattning om marknaden. P. S. Det kan inte vara något av min verksamhet vad du säljer din kurs för, men jag tror verkligen att ditt material är värt mycket, mycket mer än 300 dollar. Tack och bäst för dig. DU FÅR: Min Forex Trading Course, Videos Amp More. Price Action Forex Trading Course (Nial Fuller) - Ebook Price Action Forex Trading Course (Nial Fuller) - Ebook Publishers Beskrivning Nial Fuller är en respekterad PriceAction Forex Trader som inte bara handlar marknaden , men utbildar Keen Studerande i Art of Price Action Trading. Hes har handlat i över 10 år aktivt handel med valutamarknader och terminer. Vid en ung ålder var Nial biten av handelsbuggen, och sedan dess funderade hon på lite annat än hur man tjänade pengar som en hembaserad forexhandlare. Under 2004, nästan konkurs och redo att sluta handel, hade Nial Fuller en epiphany, en livsförändrings upptäckt som förändrade allt. Sedan lära sig PA-konsten (prisåtgärd) har Nialrsquos handelskonto svampat. Så vad upptäckte Nial Fuller som gör att han sticker ut från resten Hur uppnådde han handelssucces och fortsatte att betala stora handelsavkastningar. Svaret är i sin egen unika handelsmetodik med prisåtgärder, en enkel men mycket effektiv teknik för handel med forex. Vad du hittar i hans metoder är matematiska formler, komplexa tekniska indikatorer, tunga diagram eller utarbetat fancy handelsprogram. Vad du hittar är ett enkelt, okomplicerat tillvägagångssätt för hembaserad forexhandel som kan användas av praktiskt taget alla, var som helst. Till skillnad från de flesta experter som undervisar handlare idag har Nial Fuller faktiskt gjort det som en hembaserad foex-näringsidkare. I sin handel förex kurs. Nial skisserar sina strategier för låg riskhandel och förklarar hur man använder dem för att handla forex och futures marketsndashhis föredragna fordon. Sätta enkelt, Nial Fuller erbjudanden i verkligheten, så Om du verkligen vill lära dig att handla för verkliga vinster, inte hypotetiska, mumbo-testade program, är hans mentorskap ett måste. Nya handlare kommer att ha stor nytta av att titta över Nialrsquos axel som han generöst delar med näringsidkaren, den värdefulla kunskap han har fått genom åren. Du hörde precis vad de så kallade experterna har att säga om handel med marknaderna och hur långt blev det du. Nu är det dags att ta reda på hur itrsquos verkligen gjort från en fulländig proffs.

No comments:

Post a Comment