Monday 14 August 2017

Under 18 Forex Handel


Forum Trading Diskussionsområde Trading Universities Forex Nybörjare Kan jag handla om jag är under 18 år old. hi jag skulle vilja veta kan jag handla i forex om jag är under 18 år och även om jag kan handla från Indien eftersom jag har hört någon säga den indien tillåter inte valutahandling. De flesta mäklare kommer att fråga dig om ett ID-kort eller körkort eller pass, så om du har dem före 18 så borde det vara okej, jag tycker dock att det är bäst att fråga om det till mäklaren, för att varje mäklare kan ha olika regler om åldern. Jag tror att du kan använda ditt föräldrars ID, om jag inte gjorde misstag i ett annat land som USA och Europa, fick det fungera om vi är över 13 år Så länge du är över 13 år tror jag att du kan handla i Forex. Ursprungligen postat av shibilyt hej jag skulle vilja veta kan jag handla i forex om jag är under 18 år och också om jag kan handla från Indien eftersom jag har hört någon säga att Indien inte T tillåter valutahandling. Liksom Addamz sa det är upp till olika b rokers och vad deras krav är När det gäller handel från Indien är jag säker på att du kan handla därifrån, som jag personligen vet många handlare i Indien Hoppas denna hjälp. HAPPY HUNTING LOTS OF PIPS - out. ALWAYS HERE TO HELP Knowing Is Inte nog, vi måste tillämpa Villiga är inte tillräckligt, vi måste agera tacksamma kommer att bli mycket uppskattade. Ursprungligen postat av shibilyt hej jag skulle vilja veta kan jag handla i forex om jag är under 18 år och också om jag kan handla från Indien eftersom jag har hört någon säga att Indien inte tillåter Forex trading. Majority of online-verksamhet tillåter inte alltid under 18 att delta så jag tror att du kan handla med dina riktiga detaljer eftersom du är under 18 men du kan handla med andra person s detaljer Om du är 16 eller närmare 18, kan du demo handel tills du kommer till 18. pmann Om han handlar på demokonto om 2 år, vann han inte lära sig något om psykologi som behövs i forex så det kan sägas att han slösades 2 år - - Det är bättre att använda en annan jag D. I mitt land kan du själv öppna ett bankkonto, även om din ålder är under 18 år, ibland behöver du din föräldrars referens med det. Du kan också få ett pass om din ålder är under 18 år och maximala mäklare brukar fråga dessa 2 dokument. Nu är det helt beroende av mäklaren och dess tillsynsmyndighet. Det beror också på lagen i ditt område. Fråga först en mäklare om du kan göra handel med dem med din nuvarande ålder. Ursprungligen postat av siberian pmann Om han handlar på demokonto om 2 år, vann han inte något om psykologi som behövs i forex så det kan sägas att han slösar 2 år - Det är bättre att använda ett annat ID. Du är rätt man, han vann Jag känner inte verkligheten i valutamarknaden, men åtminstone kommer han att kunna veta hur man placerar och stänger order, placerar TP och SL och gör också lite virtuella pengar eller vad tror du. Väl om du är under 18år, öppna bara konto i namn på din pappa eller din mamma som är över 18 år och har alla ID-bevis och allt och n du handlar Jag tror inte att det finns någon skada i att göra det. Ursprungligen postat av zoomfire Tja, om du är under 18 år, öppna bara kontot i namn på din pappa eller din mamma som är över 18 år och har alla ID-bevis och allt och då handlar du Jag tror inte att det finns någon skada i det här. Att du sa med medgivarna från hans föräldrar självklart Du vill inte göra någonting olagligt rätt. HAPPY HUNTING LOTS OF PIPS - out. ALWAYS HERE TO HELP Knowing Är inte nog, måste vi tillämpa viljande är inte tillräckligt, vi måste agera tack kommer att bli mycket uppskattat. Wiki Hur man handlar Forex. Part En av tre lärande Forex Trading Basics Redigera. Förstå grundläggande forex terminologi. Typ av valuta du är spendera eller bli av med är basvalutan Valutan du köper kallas offertvaluta I forexhandel säljer du en valuta för att köpa en annan. Växelkursen anger hur mycket du måste spendera i citatvaluta för att köpa bas valuta. En lång position innebär att du vill köpa basvalutan och sälja citatvalutan I vårt exempel ovan vill du sälja amerikanska dollar för att köpa brittiska pund. En kort position betyder att du vill köpa offertvaluta och sälja basvaluta Med andra ord, du skulle sälja brittiska pund och köpa amerikanska dollar. Budpriset är det pris där din mäklare är villig att köpa basvaluta i utbyte mot citatvaluta Budet är det bästa priset där du är villig att sälja din citatvaluta på marknaden. Försäljningspriset eller erbjudspriset är det pris där din mäklare kommer att sälja basvaluta i utbyte mot citatvaluta. Askpriset är det bästa tillgängliga priset som du är villig att köpa från marknaden. Spridning är skillnaden mellan budpriset och askpriset 1.Läs ett forexcitat Du får se två siffror på ett forexcitationstecken till budpriset till vänster och askpriset till höger. Definiera vilken valuta du vill köpa och sälja. Mera förutsägelser om ekonomin Om du du tror att den amerikanska ekonomin fortsätter att försämras, vilket är dåligt för amerikanska dollar, då vill du förmodligen sälja dollar i utbyte mot en valuta från ett land där ekonomin är stark. Se på ett landets handelsposition Om ett land har många varor som är efterfrågade, då kommer landet sannolikt att exportera många varor för att tjäna pengar. Denna handelsfördel kommer att öka landets ekonomi och därigenom öka värdet av dess valuta. Konsumentpolitik Om ett land har ett val, då landet s valuta kommer att uppskatta om vinnaren av valet har en finansiellt ansvarig dagordning Även om ett lands regering förlorar regler för ekonomisk tillväxt, kommer valutan sannolikt att öka i värde. Läs ekonomiska rapporter Rapporter om landets BNP, till exempel , eller rapporter om andra ekonomiska faktorer som sysselsättning och inflation, kommer att påverka värdet av landets valuta 2.Lär dig hur man beräknar vinst. En pip mäter värdeförändringen mellan två c Valutor Vanligtvis är en pip lika med 0 0001 av värdeförändring. Om din EUR USD-handel flyttas från 1 546 till 1 547 har ditt valutavärde ökat med tio pips. Multiplicerat antalet pips som ditt konto har ändrats av växelkurs Denna beräkning kommer att berätta hur mycket ditt konto har ökat eller minskat i värde 3.Part Two of Three Öppna ett Online Forex Brokerage Account Edit. Research olika mäklare Ta hänsyn till dessa faktorer när du väljer din mäklare. Sök efter någon som har varit i branschen i tio år eller mer Erfarenhet indikerar att företaget vet vad det gör och vet hur man tar hand om kunder. Kontrollera att mäklaren regleras av en större tillsynsorganisation Om din mäklare frivilligt lämnar till statlig tillsyn, då du kan känna dig trygg om din mäklare s ärlighet och öppenhet Vissa övervakningsorgan inkluderar. United States National Futures Association NFA och Commodity Futures Trading Commission CFTC. Unite d Konungariket Finanstilsynsmyndighet FCA. Australia Australian Securities and Investment Commission ASIC. Switzerland Schweiziska Federal Banking Commission SFBC. Germany Bundesanstalt fr Finanzdienstleistungsaufsicht BaFIN. France Autorit des Marchs Financiers AMF. Se hur många produkter mäklaren erbjuder Om mäklaren också handlar värdepapper och råvaror , till exempel då vet du att mäklaren har en större kundbas och en bredare affärsreaktion. Läs recensioner men var försiktig Ibland kommer skrupelfria mäklare att gå in på granskningswebbplatser och skriva recensioner för att öka sitt eget rykte. Recensioner kan ge dig en smak för en mäklare, men du bör alltid ta dem med saltkorn. Se på mäklarnas hemsida. Det ska se professionellt ut, och länkarna ska vara aktiva Om webbplatsen säger något som Kommer snart eller på annat sätt ser oprofessionellt ut, ta då av den mäklaren. Kontrollera på transaktionskostnader för varje handel Du bör också kolla för att se hur mycket din bank debiterar för trådpengar i din Forex-konto. Fokus på de viktigaste förutsättningarna Du behöver bra kundsupport, enkla transaktioner och öppenhet. Du borde också grava mot mäklare som har ett gott rykte. 4.Request information om att öppna ett konto Du kan öppna ett personligt konto eller du kan välja ett hanterat konto med ett personligt konto kan du utföra dina egna affärer Med ett hanterat konto kommer din mäklare att utföra affärer för dig. Fyll ut lämpligt pappersarbete Du kan begära pappersarbete via post eller hämta det, vanligtvis i form av en PDF-fil. Se till att att kontrollera kostnaderna för att överföra pengar från ditt bankkonto till ditt mäklarekonto. Avgifterna kommer att skära in i dina vinster. Aktivera ditt konto Vanligtvis skickar mäklaren dig ett e-postmeddelande med en länk för att aktivera ditt konto. Klicka på länken och följ anvisningarna för att få började med handel 5.Part Tre av tre Börja Trading Edit. Analyze marknaden Du kan prova flera olika metoder. Teknisk analys Teknisk analys innefattar revi ewing-diagram eller historiska data för att förutsäga hur valutan kommer att röra sig på grund av tidigare händelser. Du kan vanligtvis få diagram från din mäklare eller använda en populär plattform som Metatrader 4. Grundläggande analys Denna typ av analys innebär att man tittar på landets ekonomiska fundament och använder detta information som påverkar dina handelsbeslut. analysanalys Denna typ av analys är till stor del subjektivt. I huvudsak försöker du analysera stämningen på marknaden för att ta reda på om det är baisse eller hausstarkt. Medan du inte alltid kan sätta fingret på marknadssentimentet, kan du ofta gör en bra gissning som kan påverka dina affärer 6. Bestäm din marginal Beroende på din mäklare politik kan du investera lite pengar, men gör fortfarande stora affärer. Till exempel, om du vill handla 100 000 enheter i en marginal på en procent kommer din mäklare att kräva att du sätter 1000 kontanter i ett konto som säkerhet. Dina vinster och förluster kommer antingen att läggas till kontot eller dra av från dess värde. Av denna anledning är en bra neral regel är att investera endast två procent av dina pengar i ett visst valutapar. Placera din order Du kan placera olika typer av order. Marknadsorder Med en order på marknaden instruerar du din mäklare att utföra din köpförsäljning till den aktuella marknadsräntan. Begränsa order Dessa order instruerar din mäklare att utföra en handel till ett visst pris. Till exempel kan du köpa valuta när det når ett visst pris eller sälja valuta om det sänker till ett visst pris. Stopporder En stopporder är ett val att köpa valuta över det nuvarande marknadspriset i väntan på att dess värde kommer att öka eller att sälja valuta under det aktuella marknadspriset för att minska dina förluster. 7.Watch din vinst och förlust Framför allt, don t bli emotionell Forexmarknaden är volatil, och du kommer se en mycket upp och ner Det som är viktigt är att fortsätta att göra din forskning och hålla fast vid din strategi. Slutligen ser du vinst. Försök att fokusera på att använda endast ca 2 av dina totala pengar. Om du bestämmer dig för att investera 1000, försök att använda endast 20 för att investera i valutapar Priserna i Forex är extremt volatila och du vill se till att du har tillräckligt med pengar för att täcka nedsidan. Börja handla forex med ett demokonto innan du investerar real kapital På det sättet kan du få en känsla för processen och bestämma om trading forex är för dig När du konsekvent gör bra affärer på demo kan du leva med ett riktigt valutakonto. Begränsa dina förluster Låt oss säga att du investerat 20 i EUR USD, och idag är dina totala förluster 5 Du skulle inte ha tappat pengar Det är viktigt att du bara använder ca 2 av dina pengar per handel, kombinerar slutförlustordern med den 2 Med tillräcklig kapital för att täcka nackdelen kommer du att kunna hålla din position öppen och se vinst. Tänk på att förluster inte är förluster om inte din position är stängd Om din position fortfarande är öppen kommer dina förluster endast räknas om du väljer att stänga ordern och ta förlusterna. Om ditt valutapar går emot dig och du inte Jag har inte tillräckligt med pengar för att bada r varaktigheten kommer du automatiskt att bli avbruten ur din order Se till att du inte gör detta misstag. Hur man skapar en valutaomvandlare med Microsoft Excel. Hur man köper aktier. Hur man läser Forex Charts. How blir Rich. How att Förstå binära options. How att investera små pengar pengar Wisely. How att tjäna massor av pengar i Online Stock Trading. How att beräkna Bond Value. How att använda en Trailing Stop Loss. Reader framgångsberättelser. All information i denna artikel förstärkt min förståelse för Forex trading, som jag kommer att börja. Det gjorde mig fokusera på de viktiga delarna som jag inte var medveten om Tack mer - Joseph Stephen. Du kan dra nytta av Forex Trading, men om du inte vet om det här kan du få förluster. Öva grundläggande och teknisk analys. Tack Dela med dig av dessa tips mer - Zahirul Islam. Den här artikeln var till nytta för mig Jag har inte börjat handla, men jag har ett demokonto och nu känner jag till terminologin och förstår lite mer - Andile Biyela. Utmärkt förklaring av utländsk valuta, vad det är och hur det fungerar Förenkling av nyckelkonstruktioner gjorde läsningen lättare Tack mer - Anonym. Detta har gett mig några idéer om mäklare och riskhantering som bara kan vara 2 procent av din kapital Tack för det mer - Noel Kouadio. Hjälpt till hur handelskupongen fungerar också hjälpte till att tre av tre började handla, och jag ville förstå det steget mer - Tshiamo Rabannye. Jag har nyligen utvecklat ett allvarligt intresse för handel med Forex och denna artikel har upplyst mig mycket. Ser fram emot att handla mer - Robert Mokgatle. Det är min första gång att höra om handel Sedan jag använder den här artikeln, nu är jag öppen så att jag inte kan tveka att investera mer - Brighton Ndebele. Utmärkt, pålitligt och vetenskapligt skrivet Inget bevis på felaktig information eller felaktigheter - Ben Olwe. Stegvis ledning har verkligen hjälpt mycket eftersom jag inte vet någonting om Forex trading - Jeanne Roux. Bara att börja med i Forex, och det hjälpte mycket Bra, användbara tips för nybörjare - Les Daniels. Jag lärde mig att jag inte måste arbeta extra hårt för att bli rik, det enda i hjärnan - Tolsy Maluleke. De enkla förklaringarna och steg-för-steg-nedbrytningen var av enorm hjälp - Tshepo P Makhethane. Alla punkter som nämnts var väldigt informativa, hjälpsamma och lätta att förstå - Martin Ettenes. Det här är verkligen användbart. I Forex kan du inte hitta dina händer och ben - Shalev Levi. Förklaringarna och exemplen är alla tydliga och lätta att förstå - Siyethaaba Ntlangulela. Mycket pedagogiskt för en nybörjare som jag, mer makt och tack - Ada Garcia. Mycket bra artikel att läsa Jag fick många idéer om Forex trading - Abisheak Sobin. Bra grundläggande information att starta in i en nybörjare handledning - Manmohan Varma. Tipsen är till hjälp för mig eftersom jag är nybörjare tack - Ndego Francis. Allting hjälpte jag ma nybörjare och behöver mycket info - Derrick Skermand. Bra introduktion till Forex Hjälpsam för att få det i poäng - Chanu Salda. Det här hjälper mig mycket Tack så mycket - Imran Bashir. Det gjorde mig förstå förex bättre än tidigare - Phasika Mahlangu. Det är väldigt informativt och lätt att förstå - Thembi Nikani. Informationen var bra Det var väldigt användbart - Ebe L.. Anmärkningen om att undvika bedrägerier är så bra - Daniel Mwangi. Det här är en bra artikel att lära av - Enos Masinga. Trevlig mängd information ges - Tyrone Hill. Det är verkligen bra Tack - Dane Lua. Open ett konto. FXCM Markets kommer endast att bedriva verksamhet med en kund för vilken den anser att sådan verksamhet är lämplig och vid bedömning av lämplighet kommer att förlita sig på informationen provid av kunden i hans ansökningsblankett Av den anledningen är det väsentligt att du omedelbart råder skriftligen om det senare är en negativ förändring av den information du har lämnat. Notera Denna produktöversikt bör läsas i samband med våra Villkor av företag Samtidigt som alla ansträngningar har gjorts för att säkerställa riktigheten i denna handbok, kan denna information ändras, ofta utan föregående meddelande och är därför endast vägledande. Om du någonsin har några frågor, vänligen kontakta FXCM directpensation. När du utför kundhandel kan FXCM kompenseras på flera sätt, vilket inkluderar men är inte begränsat till att lägga till en uppmärkning på de spreadar som den mottar från sina likviditetsleverantörer och lägga till en markering för rollover. Under Execution Desk Execution Model kan FXCM fungera som återförsäljare och kan få ytterligare ersättning från trading. Leverage Tiers Standard Konton standard för att hantera skrivbordet utförande på 400 1 hävstång Premium konton som standard till No Dealing Desk exekvering på 100 1 hävstång Konton med eget kapital som överstiger 10 000 kan bytas till 200 1 hävstång Konton med eget kapital som överstiger 20 000 kan bytas till 100 1 hävstångseffekt FXCM kan vidta åtgärder för att mildra risken som uppstår vid marknadsföringen effektivare genom, enligt vårt eget gottfinnande och när som helst och utan föregående samtycke, överföra ditt underliggande konto till vårt NDD-utförande erbjudande. Exklusiv Ansvarsbegränsning Vid handel med Forex på både FXCMs Dealing Desk och No Dealing Desk NDD-exekveringsmodeller är FXCM den sista motparten till dessa transaktioner. I båda exekveringsmodellerna FXCM sammanställer bud - och frågepriserna från en pool av likviditetsleverantörer. De citat som visas på FXCMs plattformar är de bästa tillgängliga bud - och askcitationerna från likviditetsleverantörer plus en fast uppräkning för varje valutapar. FXCM kan fungera som återförsäljare på några eller alla valutapar. Det finns också back-up-likviditetsleverantörer som fyller i när FXCM inte agera som återförsäljare Observera att FXCM s Dealing Desk sysselsätter färre likviditetsleverantörer än Execution Desk Execution-alternativet. För mer information, se vår Execution Risks. Observera att avtalsförhållanden med likviditetsleverantörer konsolideras via företagets amerikanska affiliate, Forex Capital Markets, LLC Forex Capital Markets, LLC upprätthåller avtal med flera prisleverantörer och ger i sin tur teknik och prissättning till koncernens affiliate-enheter. FXCM erbjuder många olika plattformar som passar dina handelsbehov. FXCM rekommenderar vår flagship Trading Station-plattform för de flesta handlare.

No comments:

Post a Comment